tel durchsuchen

Recent Posts

Dienstag, 19. April 2022

RICE UNIVERSITY OPENSTAX PRINCIPLES OF MACROECONOMICS 2E FOR AP COURSES 2017

RICE.UNIVERSITY.OPENSTAX.PRINCIPLES.OF.MACROECONOMICS.2E.FOR.AP.COURSES.2017.EBOOK-TEL

 
RICE UNIVERSITY | 2017 | PDF | RAR | 32,9 MB | ALLOS

Principles of Macroeconomics for AP® Courses 2e covers the scope and sequence requirements for an Advanced Placement® macroeconomics course and is listed on the College Board’s AP® example textbook list.

The second edition includes many current examples and recent data from FRED (Federal Reserve Economic Data), which are presented in a politically equitable way. The outcome is a balanced approach to the theory and application of economics concepts.

The second edition was developed with significant feedback from current users. In nearly all chapters, it follows the same basic structure of the first edition. General descriptions of the edits are provided in the preface, and a chapter-by-chapter transition guide is available for instructors.

Senior Contributing Authors

Steven A. Greenlaw, University of Mary Washington
David Shapiro, Pennsylvania State University

Contributing Authors

Craig Richardson, Winston-Salem State University
Ralph Sonenshine, American University
Amyaz Moledina, The College of Wooster
Eric Dodge, Hanover College
Cynthia Gamez, University of Texas at El Paso
Andres Jauregui, Columbus State University
Diane Keenan, Cerritos College
Dan MacDonald, California State University, San Bernardino

...

Principles of Macroeconomics for AP® Courses 2e deckt den Umfang und die Reihenfolge der Anforderungen für einen Advanced Placement® Makroökonomie-Kurs ab und ist auf der AP®-Beispieltextbuchliste des College Board aufgeführt. Die zweite Auflage enthält viele aktuelle Beispiele und neueste Daten von FRED (Federal Reserve Economic Data), die in einer politisch ausgewogenen Weise präsentiert werden. Das Ergebnis ist ein ausgewogener Ansatz für die Theorie und Anwendung von Wirtschaftskonzepten.

Die zweite Auflage wurde unter Berücksichtigung des Feedbacks der bisherigen Nutzer entwickelt. In fast allen Kapiteln folgt sie der gleichen Grundstruktur wie die erste Auflage. Allgemeine Beschreibungen der Änderungen finden sich im Vorwort, und für Lehrkräfte steht ein Leitfaden für den Übergang von Kapitel zu Kapitel zur Verfügung.

Leitende Autoren


Steven A. Greenlaw, University of Mary Washington
David Shapiro, Pennsylvania State University

Mitwirkende Autoren

Craig Richardson, Winston-Salem State University
Ralph Sonenshine, American University
Amyaz Moledina, The College of Wooster
Eric Dodge, Hanover College
Cynthia Gamez, University of Texas at El Paso
Andres Jauregui, Columbus State University
Diane Keenan, Cerritos College
Dan MacDonald, California State University, San Bernardino

BETRIEBSSYSTEM:

ALLOS

.TEL\VERLASSEN


Die Veröffentlichung ist lediglich zu Bildungszwecken gedacht.
Sie beruht auf dem Recht der Informationsfreiheit.

The publication is intended for educational purposes only.
It is based on the right of freedom of information.

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen