tel durchsuchen

Recent Posts

Dienstag, 19. April 2022

RICE UNIVERSITY OPENSTAX WRITING GUIDE WITH HANDBOOK 2021

RICE.UNIVERSITY.OPENSTAX.WRITING.GUIDE.WITH.HANDBOOK.2021.EBOOK-TEL

 
RICE UNIVERSITY | 2021 | PDF | RAR | 64,1 MB | ALLOS

Writing Guide with Handbook aligns to the goals, topics, and objectives of many first-year writing and composition courses.

It is organized according to relevant genres, and focuses on the writing process, effective writing practices or strategies—including graphic organizers, writing frames, and word banks to support visual learning—and conventions of usage and style. The text includes an editing and documentation handbook, which provides information on grammar and mechanics, common usage errors, and citation styles.

Writing Guide with Handbook breaks down barriers in the field of composition by offering an inviting and inclusive approach to students of all intersectional identities. To meet this goal, the text creates a reciprocal relationship between everyday rhetoric and the evolving world of academia. Writing Guide with Handbook builds on students’ life experiences and their participation in rhetorical communities within the familiar contexts of personal interaction and social media. The text seeks to extend these existing skills by showing students how to construct a variety of compelling compositions in a variety of formats, situations, and contexts.

The authors conceived and developed Writing Guide with Handbook in 2020; its content and learning experiences reflect the instructional, societal, and individual challenges students have faced. The authors invite students and instructors to practice invitational discussions even as they engage in verbal and written argument. Instructors will be empowered to emphasize meaning and voice and to teach empathy as a rhetorical strategy. Students will be empowered to negotiate their identities and their cultures through language as they join us in writing, discovering, learning, and creating.

Senior Contributing Authors


Michelle Bachelor Robinson, Spelman College
Maria Jerskey, City University of New York
featuring Toby Fulwiler, Emeritus, University of Vermont

Contributing Authors

Michelle Baker, Principal, Conservation Writing Pro
Mark Bernheim, Emeritus, Miami University
Sheila Carter-Tod, Virginia Polytechnic Institute and State University
Bryan Flynn, Midlands Technical College
Victoria Friedrich, Writer and Curriculum Designer
William Gary, Henderson Community College
Carol Hollar-Zwick, Writer and Curriculum Designer
Craig A. Meyer, Texas A&M University–Kingsville
Cynthia Mwenja, University of Montevallo
Susie Thurman, retired from Henderson Community College

...

Der Schreibratgeber mit Handbuch ist auf die Ziele, Themen und Vorgaben vieler Schreib- und Kompositionskurse im ersten Jahr abgestimmt. Er ist nach relevanten Gattungen gegliedert und konzentriert sich auf den Schreibprozess, effektive Schreibpraktiken oder -strategien - einschließlich grafischer Organizer, Schreibrahmen und Wortbanken zur Unterstützung des visuellen Lernens - sowie auf Konventionen des Sprachgebrauchs und Stils. Der Text enthält ein Handbuch zur Bearbeitung und Dokumentation, das Informationen über Grammatik und Mechanik, häufige Fehler und Zitierweisen enthält.

Writing Guide with Handbook baut Barrieren im Bereich der Komposition ab, indem es einen einladenden und integrativen Ansatz für Studierende aller intersektionellen Identitäten bietet. Um dieses Ziel zu erreichen, schafft der Text eine wechselseitige Beziehung zwischen Alltagsrhetorik und der sich entwickelnden Welt der Wissenschaft. Writing Guide with Handbook baut auf den Lebenserfahrungen der Studierenden und ihrer Teilnahme an rhetorischen Gemeinschaften in den vertrauten Kontexten der persönlichen Interaktion und der sozialen Medien auf. Der Text zielt darauf ab, diese vorhandenen Fähigkeiten zu erweitern, indem er den Schülern zeigt, wie sie eine Vielzahl von überzeugenden Kompositionen in einer Vielzahl von Formaten, Situationen und Kontexten erstellen können.

Die Autoren haben Writing Guide mit Handbook in 2020 konzipiert und entwickelt; der Inhalt und die Lernerfahrungen spiegeln die unterrichtlichen, gesellschaftlichen und individuellen Herausforderungen wider, mit denen die Schüler konfrontiert wurden. Die Autoren laden Schüler und Lehrkräfte dazu ein, einladende Diskussionen zu führen, während sie sich in mündlichen und schriftlichen Argumenten üben. Die Lehrkräfte werden befähigt, Bedeutung und Stimme zu betonen und Empathie als rhetorische Strategie zu vermitteln. Die Studierenden werden befähigt, ihre Identität und ihre Kultur durch Sprache zu verhandeln, wenn sie mit uns schreiben, entdecken, lernen und schaffen.

Leitende Autoren


Michelle Bachelor Robinson, Spelman College
Maria Jerskey, City University of New York
featuring Toby Fulwiler, Emeritus, University of Vermont

Mitwirkende Autoren


Michelle Baker, Principal, Conservation Writing Pro
Mark Bernheim, Emeritus, Miami University
Sheila Carter-Tod, Virginia Polytechnic Institute and State University
Bryan Flynn, Midlands Technical College
Victoria Friedrich, Writer and Curriculum Designer
William Gary, Henderson Community College
Carol Hollar-Zwick, Writer and Curriculum Designer
Craig A. Meyer, Texas A&M University–Kingsville
Cynthia Mwenja, University of Montevallo
Susie Thurman, retired from Henderson Community College

BETRIEBSSYSTEM:

ALLOS

.TEL\VERLASSEN


Die Veröffentlichung ist lediglich zu Bildungszwecken gedacht.
Sie beruht auf dem Recht der Informationsfreiheit.

The publication is intended for educational purposes only.
It is based on the right of freedom of information.

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen