tel durchsuchen

Recent Posts

Dienstag, 19. April 2022

RICE UNIVERSITY OPENSTAX HIGH SCHOOL PHYSICS 2020

RICE.UNIVERSITY.OPENSTAX.HIGH.SCHOOL.PHYSICS.2020.EBOOK-TEL

 
RICE UNIVERSITY | 2020 | PDF | RAR | 19,9 MB | ALLOS

This Physics resource was developed under the guidance and support of experienced high school teachers and subject matter experts.

Beginning with an introduction to physics and scientific processes and followed by chapters focused on motion, mechanics, thermodynamics, waves, and light, this book incorporates a variety of tools to engage and inspire students. Hands-on labs, worked examples, and highlights of how physics is applicable everywhere in the natural world are embedded throughout the book, and each chapter incorporates a variety of assessment types such as practice problems, performance tasks, and traditional multiple choice items. Additional instructor resources are included as well, including direct instruction presentations and a solutions manual.

Senior Contributing Authors

Paul Peter Urone, California State University, Sacramento
Roger Hinrichs, State University of New York, College at Oswego

Contributing Authors

Fatih Gozuacik, Pennsylvania Department of Education
Denise Pattison, East Chambers ISD
Catherine Tabor, Northwest Early High School

...

Dieses Physikbuch wurde unter der Leitung und mit der Unterstützung von erfahrenen Gymnasiallehrern und Fachexperten entwickelt. Das Buch beginnt mit einer Einführung in die Physik und wissenschaftliche Prozesse, gefolgt von Kapiteln über Bewegung, Mechanik, Thermodynamik, Wellen und Licht und enthält eine Vielzahl von Werkzeugen, die die SchülerInnen ansprechen und inspirieren. Praktische Übungen, praktische Beispiele und Hinweise darauf, dass die Physik überall in der natürlichen Welt anwendbar ist, sind in das Buch eingebettet, und jedes Kapitel enthält eine Vielzahl von Prüfungsarten wie Übungsaufgaben, Leistungsaufgaben und traditionelle Multiple-Choice-Aufgaben. Zusätzliche Ressourcen für Lehrkräfte sind ebenfalls enthalten, darunter Präsentationen zur direkten Anleitung und ein Lösungsbuch.

Leitende Autoren

Paul Peter Urone, California State University, Sacramento
Roger Hinrichs, State University of New York, College at Oswego

Mitwirkende Autoren

Fatih Gozuacik, Pennsylvania Department of Education
Denise Pattison, East Chambers ISD
Catherine Tabor, Northwest Early High School

BETRIEBSSYSTEM:

ALLOS

.TEL\VERLASSEN


Die Veröffentlichung ist lediglich zu Bildungszwecken gedacht.
Sie beruht auf dem Recht der Informationsfreiheit.

The publication is intended for educational purposes only.
It is based on the right of freedom of information.

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen