tel durchsuchen

Recent Posts

Montag, 18. April 2022

RICE UNIVERSITY OPENSTAX COLLEGE ALGEBRA WITH COREQUISITE SUPPORT 2E 2021

RICE.UNIVERSITY.OPENSTAX.COLLEGE.ALGEBRA.WITH.COREQUISITE.SUPPORT.2E.2021.EBOOK-TEL

 
RICE UNIVERSITY | 2021 | PDF | RAR | 88,5 MB | ALLOS

Intermediate Algebra 2e is designed to meet the scope and sequence requirements of a one-semester intermediate algebra course.

The book's organization makes it easy to adapt to a variety of course syllabi. The text expands on the fundamental concepts of algebra while addressing the needs of students with diverse backgrounds and learning styles. The material is presented as a sequence of clear steps, building on concepts presented in prealgebra and elementary algebra courses.

The second edition contains detailed updates and accuracy revisions to address comments and suggestions from users. Dozens of faculty experts worked through the text, exercises and problems, graphics, and solutions to identify areas needing improvement. Though the authors made significant changes and enhancements, exercise and problem numbers remain nearly the same in order to ensure a smooth transition for faculty.

Senior Contributing Authors

Jay Abramson, Arizona State University
Sharon North, St. Louis Community College

...

Intermediate Algebra 2e ist so konzipiert, dass es den Anforderungen an Umfang und Reihenfolge eines einsemestrigen Algebra-Kurses für die Mittelstufe entspricht. Das Buch ist so aufgebaut, dass es sich leicht an eine Vielzahl von Lehrplänen anpassen lässt. Der Text vertieft die grundlegenden Konzepte der Algebra und geht dabei auf die Bedürfnisse von Studierenden mit unterschiedlichem Hintergrund und Lernstil ein. Der Stoff wird in einer Abfolge klarer Schritte dargestellt, die auf Konzepten aufbauen, die in Voralgebra- und Grundalgebra-Kursen vorgestellt wurden.

Die zweite Auflage enthält detaillierte Aktualisierungen und Präzisionsüberarbeitungen, die auf Kommentare und Vorschläge von Benutzern eingehen. Dutzende von Fachleuten aus dem Lehrkörper haben den Text, die Übungen und Aufgaben, die Grafiken und die Lösungen durchgesehen, um die verbesserungsbedürftigen Bereiche zu ermitteln. Obwohl die Autoren wesentliche Änderungen und Verbesserungen vorgenommen haben, ist die Anzahl der Übungen und Aufgaben nahezu gleich geblieben, um einen reibungslosen Übergang für Lehrkräfte zu gewährleisten.

Leitende Autoren

Jay Abramson, Arizona State University
Sharon North, St. Louis Community College

BETRIEBSSYSTEM:

ALLOS

.TEL\VERLASSEN


Die Veröffentlichung ist lediglich zu Bildungszwecken gedacht.
Sie beruht auf dem Recht der Informationsfreiheit.

The publication is intended for educational purposes only.
It is based on the right of freedom of information.

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen