tel durchsuchen

Recent Posts

Dienstag, 19. April 2022

RICE UNIVERSITY OPENSTAX HIGH SCHOOL STATISTICS 2020

RICE.UNIVERSITY.OPENSTAX.HIGH.SCHOOL.STATISTICS.2020.EBOOK-TEL

 
RICE UNIVERSITY | 2020 | PDF | RAR | 31,6 MB | ALLOS

This Statistics resource was developed under the guidance and support of experienced high school teachers and subject matter experts.

Statistics offers instruction in grade-level appropriate concepts and skills in a logical, engaging progression that begins with sampling and data and covers topics such as probability, random variables, the normal distribution, and hypothesis testing. This content was developed with students in mind, incorporating statistics labs, worked exercises, and additional opportunities for assessment that incorporate real-world statistical applications. For instructors, resources are available to support the implementation of the Statistics textbook, including a Getting Started Guide, direct instruction presentations, and a solutions manual.

Senior Contributing Authors


Barbara Illowsky, De Anza College
Susan Dean, De Anza College

Contributing Authors


Daniel Birmajer, Nazareth College
Bryan Blount, Kentucky Wesleyan College
Sheri Boyd, Rollins College
Matthew Einsohn, Prescott College
James Helmreich, Marist College
Lynette Kenyon, Collin County Community College
Sheldon Lee, Viterbo University
Jeff Taub, Maine Maritime Academy

...

Dieses Statistikmaterial wurde unter der Leitung und mit der Unterstützung erfahrener Gymnasiallehrer und Fachexperten entwickelt. Statistik bietet Unterricht in Konzepten und Fähigkeiten, die der Klassenstufe angemessen sind, in einer logischen, ansprechenden Progression, die mit Stichproben und Daten beginnt und Themen wie Wahrscheinlichkeit, Zufallsvariablen, die Normalverteilung und Hypothesentests abdeckt. Diese Inhalte wurden mit Blick auf die Schüler entwickelt und beinhalten Statistikübungen, Arbeitsübungen und zusätzliche Bewertungsmöglichkeiten, die reale statistische Anwendungen einbeziehen. Für Lehrkräfte stehen Ressourcen zur Verfügung, die den Einsatz des Lehrbuchs Statistik unterstützen, darunter ein Leitfaden für den Einstieg, Präsentationen für den direkten Unterricht und ein Lösungsbuch.

Beitragende Autoren

Barbara Illowsky, De Anza College
Susan Dean, De Anza College

Mitwirkende Autoren

Daniel Birmajer, Nazareth College
Bryan Blount, Kentucky Wesleyan College
Sheri Boyd, Rollins College
Matthew Einsohn, Prescott College
James Helmreich, Marist College
Lynette Kenyon, Collin County Community College
Sheldon Lee, Viterbo-Universität
Jeff Taub, Maine Maritime Akademie

BETRIEBSSYSTEM:

ALLOS

.TEL\VERLASSEN


Die Veröffentlichung ist lediglich zu Bildungszwecken gedacht.
Sie beruht auf dem Recht der Informationsfreiheit.

The publication is intended for educational purposes only.
It is based on the right of freedom of information.

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen