BARRON'S.501.FRENCH.VERBS.8TH.EDITION.2020.EBOOK-TEL
BARRON | 2020 | PDF | RAR | 7,92 MB | ALLOS
Choose Barron’s for language learning--a trusted resource for over 50 years!
This brand-new edition of 501 French Verbs provides language learners with fingertip access to a carefully curated selection of the 501 most common French verbs in all tenses and moods!
This comprehensive guide also includes:
• Lists of synonyms, antonyms, idioms, and usage examples for every verb
• A concise grammar review for easy reference
• The popular 55 Essential Verbs feature, with an in-depth look at usage and formation for the trickiest French verbs
•Over 2,800 additional verbs conjugated like the 501 models
Online content includes:
• Audio program modeling native speaker rhythms and pronunciation
• Listening comprehension
• Four practice quizzes with automated scoring and answers
About the Author
Dr. Christopher Kendris earned his B.S. and M.S. degrees at Columbia University in New York and his M.A. and Ph.D. degrees at Northwestern University in Evanston, Illinois. He worked as an interpreter and translator of French for the U.S. State Department at the American Embassy in Paris. He taught French at the College of The University of Chicago, Colby College, Duke University, Rutgers—The State University of New Jersey, and the State University of New York at Albany. He was Chairman of the Department of Foreign Languages and Supervisor of 16 foreign language teachers on the secondary level at Farmingdale High School, Farmingdale, New York, where he was also a teacher of all levels of French and Spanish, and prepared students for the New York State French and Spanish Regents, SAT exams, and AP tests. Dr. Kendris was the author of 22 high school and college books, workbooks, and other language guides of French and Spanish.
Dr. Theodore Kendris earned his B.A. degree in Modern Languages at Union College, Schenectady, New York, where he received the Thomas J. Judson Memorial Book Prize for modern language study. He went on to earn his M.A. degree in French Language and Literature at Northwestern University, Evanston, Illinois, where he held a Teaching Assistantship. He earned his Ph.D. degree in French Literature at Université Laval in Quebec City, where he studied the Middle Ages and Renaissance. While at Université Laval, he taught French writing skills as a chargé de cours in the French as a Second Language program, and he was awarded a doctoral scholarship by the Fondation de l’Université Laval. Dr. Kendris has also taught in the Department of English and Foreign Languages at the University of St. Francis in Joliet, Illinois, as well as at the Hazleton Campus of Penn State University. He is currently an instructor in the Department of Languages and Cultures at Bloomsburg University, Bloomsburg, Pennsylvania.
...
Entscheiden Sie sich für Barron's, wenn es um das Erlernen von Sprachen geht - eine bewährte Ressource seit über 50 Jahren!
Diese brandneue Ausgabe von 501 French Verbs bietet Sprachschülern einen schnellen Zugriff auf eine sorgfältig zusammengestellte Auswahl der 501 häufigsten französischen Verben - in allen Zeiten und Stimmungen! Jedes Verb ist alphabetisch in Tabellenform aufgelistet - ein Verb pro Seite zusammen mit seiner englischen Übersetzung. Folgen Sie den klaren, prägnanten Anweisungen und erweitern Sie Ihre Sprachkenntnisse mit einem neuen Online-Aktivitätscenter.
Dieser umfassende Leitfaden enthält außerdem:
- Listen mit Synonymen, Antonymen, Redewendungen und Anwendungsbeispielen für jedes Verb
- Eine kurze Grammatikübersicht zum einfachen Nachschlagen
- Die beliebten 55 essentiellen Verben, mit einem detaillierten Blick auf die Verwendung und Bildung der schwierigsten französischen Verben
-Über 2.800 zusätzliche Verben, die wie die 501 Modelle konjugiert werden
Der Online-Inhalt umfasst:
- Audioprogramm, das Rhythmus und Aussprache von Muttersprachlern nachahmt
- Hörverstehen
- Vier Übungstests mit automatischer Bewertung und Antworten
Über den Autor
Dr. Christopher Kendris erwarb seinen B.S.- und M.S.-Abschluss an der Columbia University in New York und seinen M.A.- und Ph.D.-Abschluss an der Northwestern University in Evanston, Illinois. Er arbeitete als Dolmetscher und Übersetzer der französischen Sprache für das US-Außenministerium an der amerikanischen Botschaft in Paris. Er lehrte Französisch am College der University of Chicago, am Colby College, an der Duke University, an der Rutgers-The State University of New Jersey und an der State University of New York in Albany. Er war Vorsitzender der Abteilung für Fremdsprachen und Vorgesetzter von 16 Fremdsprachenlehrern in der Sekundarstufe an der Farmingdale High School in Farmingdale, New York, wo er auch alle Stufen von Französisch und Spanisch unterrichtete und die Schüler auf die New York State French und Spanish Regents, SAT-Prüfungen und AP-Tests vorbereitete. Dr. Kendris war Autor von 22 Büchern, Arbeitsbüchern und anderen Sprachführern für Französisch und Spanisch für die High School und das College.
Dr. Theodore Kendris erwarb seinen B.A.-Abschluss in modernen Sprachen am Union College in Schenectady, New York, wo er den Thomas J. Judson Memorial Book Prize für sein Studium der modernen Sprachen erhielt. Anschließend erwarb er seinen M.A. in französischer Sprache und Literatur an der Northwestern University in Evanston, Illinois, wo er als Lehrassistent tätig war. Seinen Doktortitel in französischer Literatur erwarb er an der Université Laval in Quebec City, wo er das Mittelalter und die Renaissance studierte. Während seiner Zeit an der Université Laval unterrichtete er als chargé de cours im Programm Französisch als Zweitsprache französische Schreibkenntnisse und erhielt ein Promotionsstipendium der Fondation de l'Université Laval. Dr. Kendris unterrichtete auch in der Abteilung für Englisch und Fremdsprachen an der University of St. Francis in Joliet, Illinois, sowie am Hazleton Campus der Penn State University. Derzeit ist er Dozent am Fachbereich Sprachen und Kulturen der Bloomsburg University in Bloomsburg, Pennsylvania.
BETRIEBSSYSTEM:
ALLOS
.TEL\VERLASSEN
Die Veröffentlichung ist lediglich zu Bildungszwecken gedacht.
Sie beruht auf dem Recht der Informationsfreiheit.
The publication is intended for educational purposes only.
It is based on the right of freedom of information.
0 Kommentare:
Kommentar veröffentlichen